Med Idretten vil ønsker vi å gi deg kunnskap og et bredere perspektiv på idrettens mangfoldige gleder og utfordringer. Om vi ikke har alle svarene, har vi mange spørsmål og kommentarer, og vi tror at du blir bittelitt klokere av å høre på oss.

Med Idretten vil – vil vi mye. Tune in på våre lettbeinte diskusjoner om fremtidens idrett med spennende gjester.

Følg norsk idretts podcast Idretten vil!

Vi byr på spennende gjester og interessante samtaler om temaer med stor betydning for norsk idrett. Møt idrettsstjerner, politikere, forskere, næringslivsledere, idrettsledere, trenere, dommere, idrettspappaer, idrettsmammaer og flere andre som vil dele sine perspektiver med våre lyttere.

Podcasten vil løfte frem den gode idrettspolitiske samtalen og gi våre lyttere kunnskap og et bredere perspektiv på problemstillinger som har stor betydning for norsk idrett. Hvordan skal vi sikre at økonomi ikke blir en barriere for idrettsdeltakelse? Hvorfor gir investering i idrettsanlegg en stor samfunnsøkonomisk gevinst, og er det nødvendigvis en motsetning mellom profesjonalisering og frivillighet i idretten? Disse temaene og mange flere vil løftes frem i denne podcasten. Om ikke vi kan gi deg alle svarene, skal vi alle kunne bli litt klokere etter hver episode.

Hver måned vil vi podcasten også hedre en idrettsspire som har bidratt med nye ideer og tiltak som Idretts-Norge kan la seg inspirere av, og som bidrar til utvikling av den flotte idrettsbevegelsen vår. Og her trenger vi din hjelp til å nominere gode kandidater.

Tune in på Idretten vil!