Samarbeidspartnere

MicrosoftTeams-image (32).png

Olympic partner board.png

Norsk Tipping er idrettens generalsponsor.
Norsk Tipping har gjennom årene hatt et nært markedsmessig samarbeid med norsk idrett. Avtalen viser viktigheten av Norsk Tippings samarbeidende rolle med idretten. Avtalen er bygget opp rundt prosjekter som tar vare på både topp- og breddeidrett, samt verdi- og kunnskapsbaserte prosjekter. Les mer på norsk-tipping.no.

SAS har som mål å være idrettens flyselskap. Gjennom denne avtalen ønsker SAS å tilby enkle reiseløsninger som videre vil forsterke samarbeidetmed idretten. Les mer på sas.no/sport.

TINE har gjennom samarbeidsavtalen satt søkelys på fysisk aktivitet, kostholdsvaner og matglede. TINE ønsker å styrke topp- og breddeidretten, samt konkurransefrie aktiviteter i Norge gjennom samarbeid med særforbundene. TINE har hovedfokus på barn og ungdom gjennom blant annet TINE Fotballskole og TINE-stafetten, og samarbeider med Olympiatoppen for å styrke ernæringskompetansen innen idretten.
Les mer på tine.no

Deloitte, et markedsledende selskap som leverer revisjon, advokattjenester, finansiell rådgivning, risikoanalyser og konsulenttjenester, er NIFs hovedsamarbeidspartner. Sammen med NIF skal Deloitte jobbe for å få flere barn og unge inn i idretten, og få dem til være der lenger. Dette skal vi blant annet oppnå ved hjelp av teknologi og tilgjengeliggjøre idretten for flere. Vår ambisjon er å jobbe på lag for en bedre fremtid.

P4 er Norges største kommersielle radioaktør. For P4 er sport en av de viktigste satsingsområdene. P4 samarbeider med NIF både redaksjonelt og kommersielt gjennom avtalen. Les mer på p4.no.

SpareBank 1 heier på deltakelse på alle nivåer i all idrett. Vi ønsker å synliggjøre vårt samfunnsengasjement og vi er den naturlige støttespiller for lag og foreninger over hele landet. Med våre løsninger med for eksempel SPLEIS, Vipps, byttehelgen med mer kan klubber selv ta del i å få en bedre økonomi i hverdagen. Les mer på sparebank1.no.

Craft: I over 40 år har Craft utviklet klær som kan brukes sommer som vinter, i strålende sol eller på de mørkeste vinterdagene. Funksjonalitet, fukttransport og temperaturkontroll har hele tiden stått høyt i fokus. Craft er i dag en av de største leverandørene av teknisk treningstøy innenfor kategoriene trening, løp, sykkel og langrenn. Craft elsker sport og lever fullt ut gjennom idretten. I samarbeid med verdens beste idrettsutøvere skal Craft alltid levere det beste for å tilby optimal prestasjon. Les mer eller kjøp produkter på craft.no

Elämys Sport Norway er en reisearrangør som spesialisert seg på reiser til store internasjonale idrettsarrangement. Elämys Sport Norway er gjennom en avtale med On Location, offisiell leverandør av VIP billetter og reiser til OL/Paralympics i Paris 2024. Elämys erfarne medarbeidere lager dessuten skreddersydde opplevelser for deg eller din bedrift hvor enn du ønsker å dra. https://elamysgroup.com/en/parisolympics2024hospitality/

JYSK er et internasjonalt danskeid konsern som opererer innenfor bransjene boliginnredning og boligtekstiler. JYSK har et spesielt fokus på den paralympiske idretten. Les mer på jysk.no.

Scandic er NIFs offisielle samarbeidspartner innenfor hotell- og konferansebransjen. De tilbyr gjennom avtalen med NIF spesialpriser for alle medlemmer i norsk idrett. Avtalens formål er å styrke Scandic Hotels relasjon til idretten og samtidig dekke NIFs og idrettens behov for hotell- og konferansetjenester. Les mer på scandichotels.no.

Otiga Group er NIFs offisielle samarbeidspartner innen rekruttering, bemanning, omstilling og lederutvikling. Gjennom våre brands Assessit og Personalhuset bidrar Otiga Group til å levere tjenester både sentralt og lokalt, og med den spisskompetanse og digitale tilpasningen enhver prosess krever. Otiga Group er et norsk eid konsern og et av Nordens ledende og mest innovative selskaper innen våre bransjer. Les mer otigagroup.com/nif

Dale of Norway er den ledende produsenten av høykvalitets strikkeplagg. Selskapet er leverandør av gensere og strikkejakker til NIF og den norske delegasjonen for de olympiske og paralympiske leker. Les mer på daleofnorway.com.

Hertz er NIFs ofisielle leverandør av leiebiltjenester. Avtalen er gjort gjeldende for alle særforbundene, klubbene , idrettslagene og idrettsutøvere i Norge. Les mer på hertz.no/nif.

Kongsberg Gruppen er et internasjonalt, ledende globalt teknologiselskap som leverer oppdrags kritiske systemer og løsninger med ekstrem ytelse for kunder som opererer under ekstremt utfordrende forhold.
Kongsberg Gruppen samarbeider med nasjoner, virksomheter og forskningsmiljøer, for å flytte grensene for teknologiutvikling i næringer som romfart, offshore og energi, handelsflåte, forsvar, luftfart, fornybare industrier med mer. Kongsberg Gruppen er partner til prosjektet Summit 2024. Prosjektet er Olympiatoppens nyetablerte satsning for å løfte ti utvalgte idrettsgrener frem mot medaljer og suksess i Paris 2024.

Stiftelsen Det Norske Veritas(DNV) er en frittstående, selvstendig og uavhengig stiftelse som har som formål å sikre liv, verdier og miljøet. Deres  formål oppnås gjennom eierskap i datterselskaper – hvorav det viktigste er DNV Group AS (DNV), et globalt uavhengig selskap innen kvalitetssikring og risikostyring. DNV er en pålitelig stemme for mange av verdens mest suksessrike organisasjoner, som bruker sin kunnskap til å fremme sikkerhet og ytelse,  sette industristandarder og inspirere og finne opp løsninger for å takle globale transformasjoner. DNV er partner i prosjektet Summit2024. Prosjektet er Olympiatoppens nyetablerte satsning for å løfte ti utvalgte idrettsgrener frem mot medaljer og suksess i Paris 2024.