Foto: Erik Ruud

Motta nyhetsbrev fra Norges idrettsforbund

Nyhetsbrevene inneholder aktuelle nyhetssaker og viktig informasjon fra Norges idrettsforbund. Nyhetsbrevene sendes per e-post, og vi har derfor behov for at du registrerer din e-postadresse.

• Det er kun din e-postadresse vi registrerer, og som vi oppbevarer så lenge du ønsker å motta nyhetsbrev.
  • Du kan når som helst melde deg av nyhetsbrevene ved å klikke på «Meld meg av nyhetsbrev» nederst i nyhetsbrevene du mottar fra oss.
  • Din e-post vil da umiddelbart bli slettet. E-postadressen vil også slettes dersom vi får tilbakemelding om at den ikke lenger er aktiv.
  • Til utsendelse av nyhetsbrev benyttes Make som databehandler. Databasen der opplysningene lagres driftes av Make og vil ikke deles med andre.