Vil du være med å øke andelen kvinnelige ledere i norsk idrett? Foto: Sofie Torlei Olsen

Søker etter kandidater til mentorprogram for kvinnelige ledere

Norges idrettsforbund fortsetter arbeidet med å øke andelen kvinnelige ledere i norsk idrett. Nå søker vi etter kandidater til mentorprogram for kvinnelige ledere.

Norges idrettsforbund arrangerer årlig et mentorprogram for kvinnelige ledere i norsk idrett. Overordnet målsetning for programmet er å øke kvinneandelen gjennom å legge til rette for en arena for personlig utvikling, faglig påfyll og nettverksbygging på tvers av organisasjonen.

Norges idrettsforbund inviterer nå 15 kvinnelige adepter (kandidater) og 15 mentorer (både kvinner og menn) til å følge det tredje kullet i mentorprogram for kvinnelige ledere.

Søknadsfrist 9. desember.