ski-hopp_FotoBobMartin.jpg

Nye veiledersider

Norges idrettsforbund oppretter nye nettsider for veiledere og kurslærere i norsk idrett.

På disse sidene skal du finne kurs- og prosessmateriell levert av Norges idrettsforbund, i tillegg har vi linket til digitale tjenester for idrettslag og e-kurs siden.

NIFs digitale tjenester for idrettslag:
Denne boksen tar deg til siden som heter "Produkter og tjenester". Tanken bak linken er at du kan få oversikt over hvilke tjenester/produkter NIF har til idrettslagene. Her er det mange tjenester/produkter som ligger klare for idrettslagene å ta i bruk.

E-kurs:
Tanken med linken til denne siden er ikke at du som kursholder/veileder skal ta alle kursene som ligger ute. Men heller få et innblikk i hva det finnes e-kurs på. Kanskje er det noen av disse som kan være aktuelle for idrettslagene du er ute hos.

Dokumentlisten gir deg visningstilgang til dokumentene som er ment for kurset. Du kan ikke redigere inne i dokumentet, for å gjøre tilpasninger må du laste ned dokumentet. Dette gjøres enten ved å trykke på de 3 prikkene vedsiden av aktuelt dokument, eller ved å åpne dokumentet og deretter trykke på "fil" og "lagre som".

Får du ikke tilgang? Da er det mulig du er innlogget med en microsoft bruker som skaper litt krøll. Høyreklikk på "åpne dokumentliste" og trykk på "åpne koblingen i inPrivate-vindu"/"åpne linken  i inkognitovindu".