Felles hjelpemidler for kurslærere og veiledere

Her er det samlet noen nyttige hjelpemidler som kan benyttes i forbindelse med kurs, prosesser og møter i klubbene.

Om:

Hjelpemidlene er utviklet gjennom erfaringer og ved å bruke noen av disse så kan du få enda bedre rutiner, arbeidsmåter og dermed kvalitet på dine kompetansetiltak.

Målgruppe:

Alle kurslærere og veiledere.

Læringsmål:

Videreutvikle gode rutiner og utvikle flere varierte arbeidsmåter i forbindelse med rollen som veileder og kurslærer.

Nyttig:

Her finner du læringsfilmer som kan belyse tematikk på viktige fagområder: www.kunnskapsvideo.no

Dokumentlisten gir deg visningstilgang til dokumentene som er ment for kurset. Du kan ikke redigere inne i dokumentet, for å gjøre tilpasninger må du laste ned dokumentet. Dette gjøres enten ved å trykke på de 3 prikkene vedsiden av aktuelt dokument, eller ved å åpne dokumentet og deretter trykke på "fil" og "lagre som".

Får du ikke tilgang? Da er det mulig du er innlogget med en microsoft bruker som skaper litt krøll. Høyreklikk på "åpne dokumentliste" og trykk på "åpne koblingen i inPrivate-vindu"/"åpne linken  i inkognitovindu".