Norsk Tippings Idrettspris

Norges idrettsforbund, P4 og Norsk Tipping deler i år ut Idrettsprisen til idrettslag som gjør noe ekstra for ungdommene i deres lokalsamfunn. I år som idrettslagene trenger ekstra støtte deler vi ut ekstra mye, og det ligger over 600.000 kroner i potten. Konkurransen går fra mandag 1. mars til søndag 28. mars og mandag 5. april til 23. mai.

Har ditt idrettslag allerede et godt tiltak som fortjener støtte? Planlegger dere å gjøre noe for å ivareta ungdommene i idrettslaget? Ønsker dere ungdommer å få i gang noe spesielt innenfor idrettslaget deres? Alle idrettslag som har gjennomført eller planlegger et godt tiltak for ungdommer kan delta.

Søk om å vinne Norsk Tippings Idrettspris

I tillegg til hovedpremiene på 50.000 kroner deler vi ut en rekke premier på 10.000 kroner til aldersbestemte lag eller idretter innenfor et idrettslag som gjør gode ungdomsbevarende tiltak. Her kan for eksempel Jenter 15-laget fortelle om sitt prosjekt og vinne 10.000 kroner direkte til det prosjektet. Søk på vegne av laget i skjemaet.

Vinnerne av de ulike premiene kontaktes direkte av P4 og offentliggjøres på P4 i programmet Sport & Musikk fra lørdag 6. mars.

NB:
Norsk Tipping har utvidet perioden for Idrettsprisen:

Utvidet Idrettspris fra 26.4 – 23.5, det vil si fire helger:

• Åtte 10’ vinnere (lag i laget):
    • 3 i helgene 1. – 2.5 og 15. – 16.5
    • 1 i helgene 8. – 9. 5 og 22. – 23.5
  • To 50’ vinnere ila perioden (lag):
    • en i helgene 8. – 9. 5 og 22. – 23.5