Grasrotprisen 2018

grasrotprisen612.jpg

Kunne du tenke deg å vinne 50.000 kroner til ditt idrettslag? Norges idrettsforbund og Norsk Tipping deler ut Grasrotprisen som skal gå til ungdomstiltak i idretten.

Har ditt idrettslag allerede et godt tiltak som fortjener støtte? Planlegger dere å gjøre noe for å ivareta ungdommene i idrettslaget? Ønsker dere ungdommer å få i gang noe spesielt innenfor idrettslaget deres? Alle idrettslag som har gjennomført eller planlegger et godt tiltak for ungdommer kan søke om å vinne.

Grasrotprisen er øremerket ungdomsidrett og deles ut til et idrettslag som øker rekrutteringen eller forebygger frafall blant ungdom.

• Har ditt idrettslag allerede et godt tiltak som fortjener støtte?
  • Planlegger dere å gjøre noe for å ivareta ungdommene i idrettslaget?
  • Ønsker dere ungdommer å få i gang noe spesielt innenfor idrettslaget deres

Alle idrettslag som har gjennomført eller planlegger et godt tiltak for ungdommer kan delta.

Hovedpremie
Grasrotprisen er på 50.000 kroner og deles ut til én vinner. Søk her

Lag i lag-premie
I tillegg kan lag i klubbene som gjør noe ekstra for at flere ungdommer skal få et tilbud i idretten søke om pengestøtte og vinne inntil 10.000 kroner.  Søk her

Kampanjen går fra 17. september til 30. september 2018. Juryen består av representanter fra Norsk Tipping og Norges idrettsforbund.

Vinnerne av Grasrotprisen vil motta prisen under Idrettsgallaseminaret i forbindelse med Idrettsgallaen i Stavanger januar 2019.