Fotball og #STOPP-plakat.

Gratis utlån av arenadressing

Norges idrettsforbund har trykket opp tre like utstyrssett som inneholder beachflagg, rollups, seil, midtbaneseil og skilt. Disse settene kan særforbund og idrettskretser leie gratis mot at de hentes på Ullevaal stadion i Oslo.

Arenadressingen er ment for å lånes ut til idrettsarrangement, seminarer, webinarer, kurs, styremøter og lignende. Idrettslag som ønsker å leie, må ta kontakt med sitt særforbund.

arenadressing612.jpg

Utstyrssettet kan bookes som en ressurs i Outlook, på samme måte som man booker et møterom. De tre ressursene heter:

• Norges idrettsforbund, Stopp 1
  • Norges idrettsforbund, Stopp 2
  • Norges idrettsforbund, Stopp 3

Ressursene finnes i «global adresseliste» (se bilde under). Utstyret kan bookes for maks én uke av gangen, og man booker hele settet. Ta kontakt med noen i NIF Kommunikasjon dersom dere har behov for å låne utstyret i mer enn én uke.