Ledermøtet 2020

besteutvalgte_bryting612.jpg

NIFs ledermøte 2020 blir, på grunn av korona-situasjonen, avholdt som et digitalt møte fredag 5. juni 2020 kl. 12.00-17.00. Sakspapirer og annen praktisk informasjon som angår ledermøtet blir lagt ut på denne siden.

Ledermøtet vil behandle sakene på saklisten. Øvrige organisatoriske saker og diskusjoner vil utsettes til høstens Ledersamling.

Rammeprogram vil bli lagt ut før Ledermøtet.

Saksliste:

1. Åpning ved presidenten
  2. Hilsener fra kulturminister Abid Raja og administrerende direktør i Norsk Tipping, Åsne Havnelid
  3. Konstituering
  4. Presidentens tale
  5. NIFs årsberetning 2019
  6. NIFs årsregnskap 2019 og budsjett 2020
  7. Orienteringssaker:
    a. Forberedelse og deltakelse i De olympiske og De paralympiske leker
    b. Felles ungdomsforsikring
    c. Økt ung medbestemmelse
    d. Møteplasser
  8. Valg til valgkomiteen
  9. Avslutning ved Idrettspresidenten

Sakspapirer – oppdatert 26. mai

Påmelding:

Representanter til NIFs ledermøte er idrettsstyret og styreledere i særforbund og idrettskretser (NIFs lov § 3-6). Hvert særforbund og hver idrettskrets kan delta med én representant. Ved lederens forfall deltar nestleder. Er både leder og nestleder forhindret i å delta, kan det velges et annet styremedlem.

Kun representanter med stemme- og/eller talerett deltar på NIFs ledermøte via digitalt møtesystem. Alle representanter har mottatt invitasjon med lenke til påmelding.

Andre observatører og gjester vil kunne følge NIFs ledermøte via stream på NIFs hjemmeside.

Digitalt møtesystem:

Informasjon kommer.

Kontaktinformasjon:

For spørsmål eller andre henvendelser, kontakt NIFs arrangementssjef Marit Almåsvold Røste: marit.roste@idrettsforbundet.no, tlf: 92 24 14 00.