Foto: © Paris 2024 / Florian Hulleu

Slik sikrer du deg billetter til OL i Paris

OL i Paris 2024 blir en opplevelse av de sjeldne. Allerede nå kan man skaffe seg billetter til OL. Og det er to veier til målet.

Det globale salget av hospitality-billetter til Paris-OL har begynt. Dette er en unik mulighet til å sikre deg sjansen til å oppleve sommer-OL på plass i Paris. Det er Finske Elämys Group som er offisiell distributør av OL-pakker i Norge, og deres erfarne medarbeidere kan hjelpe deg med å skape en unik opplevelse i Paris sommeren 2024.

- Våre pakker inkluderer OL-billett med adgang til ulike nivåer av hospitality. Det dreier seg om forskjellige lounger i, og utenfor, arenaer, samt et nytt konsept, Clubhouse 24, lokalisert i hjertet av Paris, sier Jan Serenander i Elämys Group Norway.

- OL-pakker med hospitality-billetter er dyrere og varierer i pris, avhengig av innhold og servicenivå. Fordelen med å kjøpe disse pakkene er at du da er garantert billetter, sier Serenander og viser til følgende nettside.

Ordinære billetter
En annen mulighet til å skaffe billetter er via Paris 2024 sin organisasjonskomité.

- Dersom du kun er interessert i ordinære tribunebilletter, må du registrere deg innen 31. januar 2023 for å bli med i trekningen av billetter. Registrer deg her, og du har en bra sjanse for å få billetter, sier Serenander.

Verken Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité eller særforbundene kan tilby salg av billetter. Eventuelle spørsmål rettes direkte til Elämys Group (hospitality-billetter) eller Paris 2024 (ordinære tribunebilletter).

Billetter til Paralympics i Paris 2024 blir lagt ut høsten 2023.