1920x1080-NIFHertz2022.png

15 prosent på Hertz

Vårsalg! Hertz tilbyr 15 prosent på leiebil i Norden.

Som offisiell leverandør til Norges idrettsforbund tilbyr Hertz spesialpriser over hele verden til alle idrettslag, klubber og foreninger i Norge.

Få 15 % rabatt fra Hertz i Norden
Store planer for våren? Nå som verden igjen har åpnet opp er det på tide å komme seg ut på reise og nye eventyr igjen, og enten du skal oppleve Norge på nytt eller besøke familien, har Hertz leiebil for dine behov. Nå har du sjansen til å feire gjenåpningen i Norden på sitt beste med leiebil fra Hertz!

Hertz gir deg som medlem av Norges idrettsforbund gode rabatter. Lei bil i hele Norden i perioden 11. mars til 30. juni med 15 % rabatt. Alt du trenger å gjøre er å reservere bilen senest 11. april.

Vilkår og betingelser finner du her, eller du kan kontakte Hertz Customer Care Center på tlf 22 10 00 00. Husk å oppgi kundenummer/CDP: 961733 for å få rabatten.

Uansett hvor du vil reise, har Hertz bilen som passer for deg!

Bestill her!