nif_hovedlogo.jpg

Se opptak av Valgkomiteens innstilling til nytt Idrettsstyre.

Norges idrettsforbund sender direkte fra Valgkomiteens innstilling til nytt idrettsstyre fredag 29. mars kl 10.45.

Direktesendingen er i bunnen på denne siden.

Pressekonferansen finner sted på
Meet, Ullevål Stadion: M6 (inngang: Sognsveien 75D). Når: Fredag 29.03.19- kl. 10:45-12:15

Valgkomiteen ønsker velkommen til pressekonferanse hvor valgkomiteens leder, Anne Irene Myhr og nestleder, Erik Hansen, vil orientere om komiteens innstilling til kandidater for det nye idrettsstyret i den kommende tingperioden. Pressekonferansen vil streames på Idrettsforbundet.no.

Program:

• 10:45-11:15. Valgkomiteens Anne Irene Myhr presenterer aktuelle kandidater til det nye idrettsstyret og begrunnelse for innstillingen. Kort orientering fra presidentkandidat
  • 11:15-11:30. Plenumsspørsmål fra pressen til valgkomiteen og aktuelle kandidater til det nye idrettsstyret som vil være til stede under pressekonferansen.
  • 11:30-12:15. 1:1 intervjuer med valgkomiteens leder, Anne Irene Myhr og aktuelle kandidater til det nye idrettsstyret.