Foto: Tokyo2020 / IOC

Opplev OL og Paralympics i Tokyo 2020 - slik skaffer du billetter

CoSport vil snart legge ut billetter til OL og Paralympics i Tokyo 2020 for salg. Men allerede nå kan du melde din interesse.

Gjennom regelverket til IOC og IPC er Norges Olympiske Komité og paralympiske komité forpliktet til å ha en offisiell billettleverandør for salg av billetter i Norge.  CoSport er Norges idrettsforbunds offisielle leverandør av billetter til OL og Paralympics.

Med mindre enn 15 måneder igjen til OL og Paralympics i Tokyo vil enkeltbilletter og pakkeløsninger snart bli tilgjengelig gjennom den offisielle hjemmesiden for billettkjøp: www.cosport.com

- Har du lyst til å oppleve verdens største mesterskap i en av verdens største byer? Ja da bør du allerede nå melde din interesse og legge inn en forespørsel på ønskede billetter, sier Morten Schønfeldt, markedssjef i Norges idrettsforbund.

Ingen andre hjemmesider er autorisert til å selge billetter til OL og Paralymics i det norske markedet. Det er kun gjennom kjøp av billetter via CoSport at du er garantert ekte billetter.

Hvordan skaffer du billetter?

Meld din interesse nå!
- Om du registrer dine kontaktopplysninger hos www.cosport.com blir du blant de første som får beskjed om når salget av enkeltbilletter og pakkeløsninger begynner, priser og hvilke øvelser hvor det er ledige billetter.

Forespørselperioden er ikke bindende på noen måte og medfører heller ingen kostnad.

Les mer om OL og Paralymics i Tokyo på www.tokyo2020.org

Vi håper du tar turen til Tokyo! #teamnorway