Toppidrettsutvalget

Vestfold idrettskrets har oppnevnt Toppidrettsutvalget for perioden 2018-2019.

Per-Eivind Johansen, leder
Per-Eivind er leder i Vestfold idrettskrets og er leder av Toppidrettsutvalget.

Cecilie Langklep Bjørnøy
Cecilie er rektor ved Re vgs. Hun er aktiv i dressurridningsmiljøet i Tønsberg og Omegn Rideklubb.

Karin Singstad
Karin har tidligere spilt håndball på landslaget og har sølv fra OL 1988 og bronse fra VM 1986. og er i dag medlem  i Sem Iidrettsforening.

Mikael Flygind Larsen
Mikael er tidligere skøyteløper. Han har også vært sportslig leder for Stavanger-regionens skøytesatsing. I tillegg har han vært ekspertkommentator i hurtigløp under to OL; 2014 og 2018.

Tonje Larsen
Mangeårig landslagsspiller i håndball med flere gull i OL, VM og EM. For Larvik Håndballklubb ble hun seriemester og cuppmester mange ganger og champion league-mester. I dag er hun trener på Wang Toppidrett og for damelaget til Flint Tønsberg Håndball.

Bård Andresen
Bård er rådgiver idrett og friluftsliv i Vestfold fylkeskommune.

Sekretær:
Lisbeth Danielsen
Konstituert organisasjonssjef i Vestfold idrettskrets

---------------------------------------------------------

Sportslig ansvarlig:

Jan Christiansen
Utdannet innen idrett og ledelse. Avdelingsleder med hovedansvar for idrett og kroppsøving ved Thor Heyerdahl vgs i Larvik. Har vært aktiv innen flere idretter og har spilt i 1.divisjon i fotball. Har trener III og leder III utdanning fra Norges Fotballforbund, hvor han også har vært ansatt som spillerutvikler i 5 år. Var initiativtager til Vestfold Toppidrett i 2003.