KlubbAdminkurs (1-3t)

hopp3.jpg

Få hjelp til å holde oversikt over klubbens medlemmer. Er du ny som medlemsansvarlig eller trenger du hjelp til å benytte KlubbAdmin fullt ut i din klubb? Da er booker du kurs rett ut i ditt idrettslag i dag, kostnadsfritt.

Hva handler kurset om?

Idrettskretsen er opptatt av at du som medlems- og kontingentansvarlig i din klubb skal få tilgang på den hjelpen du trenger for å holde oversikt over klubbens medlemmer. Derfor tilbyr vi hjelp og veiledning direkte ut i dine klubblokaler dersom du ønsker å få orden på KlubbAdmin for ditt idrettslag.

Kurset handler kort og godt om å få KlubbAdmin opp og gå på en praktisk og forståelig måte for idrettslaget ditt. Kurset er for medlemsansvarlige med ansvar for KlubbAdmin og kontingenter/treningsavgifter i klubben - med dette kurset sparer du mange timers arbeid i løpet av et år.

Kurset tilpasses ditt nivå, så enten du er helt fersk eller kan litt, men ønsker å vite mer, så er kurset svært nyttig.

Hvilke praktiske ting må jeg tenke på for å booke kurset?

Vi trenger kun et lokale med internetttilkobling å kjøre kurset i. Flott med kaffe og enkel bevertning og det må være en TV/projektor for at kursholder skal kunne kjøre kurset.

Kurset er kostnadsfritt og har en tidsramme på 1-3 timer avhengig av klubbens utgangspunkt.

Hvordan booker jeg kurset?

Send en mail til eller ring idretts- og utdanningskonsulent i TIK, Øyvind Gonsholt og si at dere ønsker kurset hos dere, så finner vi sammen en dato.

Mail: oyvind.gonsholt@idrettsforbundet.no

TLF: 419 00 129

Hvem er kursholderen?

Kursholderen er Kristian Raflund, som server sitt frivillige virke i hovedforeningen i IF Urædd. Han har hatt ansvar for å følge opp alle sine undergrupper i IF Urædd slik at de har fått dette på plass, i tillegg til å ha holdt kurs for idrettskretsen i en toårsperiode. Han tar ditt behov som utgangspunkt i kurset og hjelper deg med det din klubb trenger.