Idrettskretsens kursholdere

Her har du en presentasjon med kontaktinfo for alle som er engasjert som kursholdere i idrettskretsens brede kurstilbud.

Kursholdere for ordinære styrekurs

Idrettsforbundets ordinære styrekurs er standardiserte kurs som kjøres i hele landet. Alle våre kursholdere er lokale og har gjennomført kurslærerkurs for å holde kurs for idretten i Telemark.

Dag Nilsen

E-post: dag.nilsen@megaflis.no
Telefon: 971 95 333

Dag Nilsen er økonomieksperten vår. Med lang bakgrunn som regnskapsfører og med klubbdrift, deriblant i IF Ørn, hjelper Dag deg med det meste som omhandler klubbøkonomien når han kjører økonomistyring og regnskapskurs for idrettslag. Dag er også nyvalgt leder i Skien idrettsråd i 2016 i tillegg til å sitte i styret hos oss i Telemark idrettskrets.

Kjetil Haugersveen

E-post: kjetil@luftetur.no
Telefon: 467 71 500

Kjetil er til daglig idrettskonsulent i Bamble kommune og har mange år bak seg som ansatt i Telemark idrettskrets. Som leder av Eidanger IL, "Norges gøyeste idrettslag" har Kjetil opparbeidet seg mange erfaringer om hvordan man skal (og ikke skal) drive et idrettslag. Holder kursene "Idrettens rammebetingelser" og "Klubbens styrearbeid i praksis".

Oda Lill Blålid

Klubbveileder/Klubbens styrearbeid i praksis

E-post: odalill@gmail.com
Telefon: 920 44 817

Oda Lill Blålid er utdannet klubbveileder gjennom Norges idrettsforbund og jobber til daglig som fysioterapeut. Hun har i tillegg gjennomført kurslærerutdanning for å holde kurset Klubbens styrearbeid i praksis og kommer gjerne ut i din klubb for å hjelpe dere med å skape en mer effektiv styrehverdag.

Anita Beitdokken

Klubbveileder/Klubbens styrearbeid i praksis

E-post: anitaeb@online.no
Telefon: 995 42 241

Anita Beitdokken jobber til daglig som fysioterapeut hos Grenland Helsesenter og sitter i styret i Stridsklev IL, noe hun har gjort gjennom flere år. Hun kjenner godt til de praktiske utfordringene et idrettslagsstyre står ovenfor og hjelper gjerne til dersom det trengs.

Kristian Raflund

Klubbveileder - KlubbAdmin

E-post: kristian@uraedd.no
Telefon: 411 95 055

Kristian Raflund har vært engasjert i IF Urædd i mange år, spesielt i håndballen. Nå sitter han som styreleder i hovedstyret i IF Urædd og engasjerer seg i Porsgrunnsidretten generelt. Har arbeidet mye med å innføre KlubbAdmin i Telemarks største idrettslag og stiller sin kompetanse til disp for deg og din klubb.

Sven Håkon Kulbeck

Kursholder/Klubbveileder

E-post: sven@bridgeit.no
Telefon: 90979260

Sven Håkon er tidligere ansatt som daglig leder i Telemark og Vestfold skikrets og har kurslærer- og klubbveilederutdanning fra NIF i tillegg til lang praktisk erfaring fra sitt arbeid med skiidretten i Telemark og Vestfold. Jobber nå som daglig leder i Bridge IT.

Anette Heggtveit Selstø

E-post: anette@luftetur.no
Telefon: 922 20 517

Anette er utdannet idrettslærer og kjører kurset "Aktivitetslederkurs Barneidrett" for idrettslag i Telemark.

Guri Ramtoft

E-post: guri.ramtoft@gmail.com
Telefon: 957 04 643

Guri er ei engasjert ildsjel i norsk idrett. I tillegg til hennes mange styreverv, blant annet i Telemark idrettskrets og i idrettsstyret for NIF. Hun er i tillegg til dette også kursholder på lederkurs for ungdom og brenner for ungt engasjement i idretten.

Tone Gyro Solvang-Lothe

Kurholder/Klubbveileder

E-post: tone@lifeimprovement.no
Telefon: 975 10 114

Tone er med i idrettskretsens veiledernettverk fra høsten 2018 og er til daglig ansatt i LifeImprovement i Skien. Hennes kjennskap til veiledning og prosesser opp mot bedrifter overfører hun til sine kurs- og veiledningsoppdrag for idrettskretsen.

Kursholdere for Aktiv365

Aktiv365 kjører opp til 4 kurs per skole som er med i det artige og spennende aktivitetslederprosjektet vårt. Med 45 skoler i sving blir det mange kurs i løpet av et år! Vi har derfor et flott knippe kursholdere som drar rundt på skoler i hele Telemark for å gi våre unge aktivitetsledertalenter inspirasjon til å spre aktivitetsglede.

John Haagen Gjems

E-post: john.haagen.gjems@skienfritidspark.no
Telefon: 930 02 384

Haagen jobber til daglig som arrangementsansvarlig i Skien Fritidspark og er innholdssjef for Aktiv365. Det innebærer å styre mye av hva prosjektet baserer seg på, fra tankegangen bak hele opplegget til hva slags leiker som er nye og spennende å teste ut på de ulike skolene. Han er på evig jakt etter den perfekte skoleleiken, men det er et krevende prosjekt som fortsatt er under utvikling.

Petter Arvesen

E-post: pettarve@gmail.com
Telefon: 911 57 078

Petter er student ved Høgskolen i Sørøst-Norge der han tar en master i idrettsvitenskap. Han spesialiserer seg der innenfor fysisk aktivitet og helse og er har vært instruktør i Aktiv365 siden høsten 2016.

Astrid Lassegård

E-post: astrid_hl@hotmail.com
Telefon: 959 47 215

Astrid kommer fra Nore og Uvdal og studerer for tiden idrettsvitenskap ved Høgskolen i Sørøst-Norge, med spesialisering i fysisk aktivitet og helse. Hun har vært instruktør i Aktiv365 siden høsten 2016.