Klubbkontor - Office365

Office365.jpg

Bestill "Klubbkontor" med Teams og Idrettens Office 365 til ditt idrettslag! Idrettslagene har lenge kunnet kjøpe dette fra samarbeidspartner Atea, men nå har NIF overtatt løsningen. Dette innebærer som kjent én arbeidsflate, Microsoft Teams, med tilgang til dokumenter, samtaler, møter og e-post med mer for alle styrene / gruppene.

Digitalisering av ditt idrettslag - Ta i bruk Office365

Idrettslaget kjøper en løsning som tilpasses sitt behov. Idrettslag og idrettsråd som allerede har tatt i bruk løsningen er strålende fornøyde!

Hele norsk idrett får nå mulighet til å ta i bruk Teams og Idrettens Office 365. Det øker mulighetene for samhandling på tvers, til beste for all idrettsaktivitet!

Pris:
Enkel pakke: 2500,- pr. år. Passer godt for særidrettslag. Inkluderer et samhandlingsrom for hovedstyret. Avansert pakke: 6250,- pr år. Passer godt for fleridrettslag. Inkluderer samhandlingsrom for hovedstyret og alle undergrupper. Kontrakt vil bli sendt over i samhandlingsrommet til hovedstyret i din klubb.

Har dere spørsmål rundt pakkene eller priser kan vi kontaktes på telefon: 21 02 90 90, "Kontakt oss"-knapp på forsiden av KlubbAdmin eller e-post til support@idrettsforbundet.no

GÅ TIL BESTILLING, klikk her

Velkommen til en enklere klubbhverdag!