Søknadsordninger for idrettsarrangement

Sprett.jpg

Det finnes konkrete ordninger som arrangører av idrettsarrangement kan dra nytte av for å bedre sitt regnskap og lette gjennomføringen. Vi har forsøkt å samle disse på denne siden.

Idrettsfrukt fra BAMA - 60% rabatt for idrettslag

Visste du at BAMA gir alle idrettslag i Norge 60% rabatt på frukt, grønt, Bendit-produkter og juice? Spesielt ved idrettsarrangementer gjøres det store innkjøp av dette og her får dere altså meget gode rabatter ved å registrere dere på nettsidene til BAMA.

Sjekk ut hva som trengs for at ditt arrangement får refundert sine 60% her

TINE Smart Idrettsmat

TINE er samarbeidspartner med NIF, noe idrettslag og arrangører kan dra nytte av. Gode rabatter på Norges mest kjente merkevarer, gratis utlån av kjøleskap og dispensere og direktelevering av varer er bare noen av fordelene ved å tenke litt smartere når dere skal sørge for serveringen til arrangementer.

Les mer om TINE Smart Idrettsmat her.

Utgifter til politi på arrangement for barn og unge

Stortinget via Kulturdepartementet har bevilget 2,5 millioner kroner til fordeling på søknader fra arrangement for barn og unge som har utgifter tilknyttet politi.

Alle organisasjonsledd tilknyttet NIF kan søke om tilskudd fra ordningen. Det søkes skriftlig til det aktuelle særforbundet. Det vil bli utarbeidet et eget søknadsskjema som skal benyttes. Kopi av betalte fakturaer skal sendes inn sammen med søknaden.

Søknadsfristen var i 2018 5. februar, men vi regner med at denne ordningen også er på plass for 2019.

Sjekk ut kriteriene og hvordan du søker her!