Kompetanseutvikling

Ungeledere3.jpg

Rogaland idrettskrets skal bistå idrettslag med å utvikle en god organisasjon. Vår oppgave er å hjelpe styret og tillitsvalgte til å drive idrettslaget på best mulig måte. Dette gjør vi gjennom kurs, prosesser og rådgivning. Vår erfaring er at en god organisasjon gir et godt idrettstilbud i idrettslaget. Vi hjelper også med opplæring i de ulike datasystemene til Norges idrettsforbund.

De fleste av våre kurs er kostnadsfrie for idrettslag/klubber. Det arrangeres kurs hele året. De fleste av våre kurs blir lagt i kalender på nettsiden vår, og vi anbefaler også å følge oss på facebook for nyheter, kurs og arrangementer.

Vårt mest populære kurs er Klubbens styrearbeid i praksis, som vi veldig gjerne kommer "hjem" til klubbhuset for å holde.

Er du usikker på hva idrettslaget trenger? Ta kontakt - så finner vi det ut sammen. Vi kommer veldig gjerne på besøk til idrettslaget.

Meld deres interesse for kurs!

KONTAKT OSS v/fagkonsulent

Mari Paulsen Murphy
Epost: mari.paulsenmurphy@idrettsforbundet.no
Tlf.: 40 82 79 37

PS! Vi kan nok ikke like mye om alle de spesifikke idrettene i fylket vårt, men vi kan formidle kontakt der det trengs bistad i forhold til trener/dommerkurs eller andre kompetansetiltak som tilbys av særforbund/særkrets/region.