Hold Ctrl-tasten nede (Cmd-tasten på Mac).

Trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

Leie møterom

bislett.jpg
Bislet er et møterom med plass til inntill 70 personer.

Idrettslag og særkretser/regioner kan leie møterom på Osloidrettens Hus gratis. Andre kan leie mot betaling.

Bestilling av møterom: e-post: oslo@idrettsforbundet.no, eller på
tlf: 924 21 084 (Astrid Johannessen).

Prisene under gjelder for andre enn idrettslag og særkretser/regioner. Andre leiepriser kan bli benyttet for enkelte leietagere.

 

Nye priser fra 1. august 2017

Rom Pris hverdager Pris helgedager
338 Bislett - 70 pers. kr 1 000 kr 1 500
338 Midtstuen - 15 pers. kr 500 kr 500
320 Løkka - 10 pers. kr 500 kr 500
331 Kollen - 50 pers. kr 1 000 kr 1 500
355 Bakrommet - 40 pers. kr 1 000 kr 1 500
Møterom i hallen - 25 pers. kr 500 kr 500
Møterom i hallen 7. pers. (glassburet) kr 500 kr 500
     
Utleie ved bruk utenfor Osloidrettens Hus
Bord kr 80 pr. stk. pr. døgn  
Stoler kr 20 pr. stk. pr. døgn  
Flagg kr 60 pr. stk. pr. døgn  

 

Priser fram til 31. juli 2017

Rom Pris pr. 1.4.2015
338 Bislett - 70 pers. kr 750
338 Midtstuen - 15 pers. kr 350
320 Løkka - 10 pers. kr 350
331 Kollen - 50 pers. kr 750
355 Bakrommet - 40 pers. kr 750
Møterom i hallen - 25 pers. kr 350
Møterom i hallen 7. pers. (glassburet) kr 350
   
Utleie ved bruk utenfor Osloidrettens Hus
Bord kr 80 pr. stk. pr. døgn
Stoler kr 20 pr. stk. pr. døgn
Flagg kr 60 pr. stk. pr. døgn

Antall personer pr møterom er kun en indikator. Avvik i forhold til bord og stoler kan forekomme.Løkka møterom for ca 10 pers

Registrering av leietakere av møterommene: Alle som ønsker å leie møterom må registrere seg med navn, forbund etc., telefonnummer og adresse.

De fleste møterom er utstyrt med prosjektor.

Avbestilling

Avbestilling av møterom må skje senest to virkedager før bruk. Det faktureres 50 %  leie ved manglende oppmøte eller ved avbestilling kortere enn 2 virkedager før.

Avbestillingen skal skje skriftlig til OIK på e-post astrid.johannessen@idrettsforbundet.no

Ordensregler for møterommene

  1. Forlat møterommet slik det var da dere tok det i bruk.
  2. Bord og stoler settes på plass. Alle lånte bord og stoler bæres tilbake der de stod.
  3. Tavlene vaskes etter bruk. Bruk riktig tusj til whiteboard.
  4. Papir kastes i søppelkassene. Brukte flipover skal også kastes.
  5. Servise skylles og settes på benken på kjøkkenet.
  6. Møterommene må være forlatt og lyset slukket, senest kl. 2230 på hverdager mandag - torsdag , kl 2100 på fredager. Åpningstid på lørdager og søndager er fra kl 0900 til kl 1700.
  7. All røyking innendørs samt ved inngangspartiet er forbudt.

Bakrommet plass til omkring 20 personer

Brann

Brann varsles i nærmeste brannmelder (se oppslag).

Ved utløst brannalarm gjør du følgende:

  1. Få ut alle som er truet av røyk og brann. Bruk ikke heisen.
  2. Forsøk å slukke.
  3. Lukk dører og vinduer.
  4. Møt brannvesenet og/eller brannansvarlig utenfor hovedinngangen for videre instruksjon.

Kollen med plass til omkring 60 personer