Ny utdanningskonsulent - Iselin Hangaas Brenna

Iselin2.jpg

Vi har fått ny medarbeider. 2. januar startet Iselin Hangaas Brenna hos oss som ny utdanningskonsulent.

Iselin er utdannet adjunkt med bachelor i idrett og er videreutdannet innenfor ernæring. Hun kommer fra jobb som lærer i videregående skole og har tidligere erfaring som kretskonsulent for Nordland, Troms og Finnmark i Norges gymnastikk- og turnforbund.

Hun er ei sprudlende og målbevisst kvinne, med bein i nesa, som vi gleder oss til å få med på laget.

I helga var hun med vår leder av ungdomsutvalget, Monja Lien Jakobsen, på landsmøtet for ungdomsutvalg på Hamar. "Jeg er mektig imponert over det jeg fikk se og høre på landsmøtet. Nordland idrettskrets fikk nytt ungdomsutvalg like før jul, og nå gleder jeg meg veldig til å legge til rette for at de skal få en god start på sitt arbeid for ungdommen i Nordland. Jeg ser fram til å ta fatt på spennende arbeidsoppgaver, og få bli bedre kjent med idrettslagene", sier Iselin.

Iselin skal jobbe med klubbutvikling og utdanning av unge aktivitetsledere. Det er hun som skal følge opp ungdomsutvalget i Nordland idrettksrets, samt den øvrige ungdomssatsingen. Hun vil også være sentral i planleggingen av Idrettskonferansen i Nordland.

Ta kontakt med Iselin:
E-post: iselin.brenna@idrettsforbundet.no