God jul og godt nytt idrettsår fra idrettskretsen

COLOURBOX16642957.jpg

En julehilsen fra organisasjonssjef Roar Lervik.

Møre og Romsdal er et aktivt idrettsfylke med svært mange gode klubber, utøvere og frivillige som står på døgnet rundt for at alle som ønsker det, skal ha et idrettstilbud som passer dem. Vi som jobber i idrettskretsen er så heldige at vi i løpet av et år kommer i kontakt med svært mange av dere som står på til alle døgnets tider, enten det er som utøver, tillitsvalgt, trener, dommer eller som dugnadshjelper. Felles for dere alle er at dere har et stort hjerte for idrett og alt det positive som dette medfører.

Idrett gir oss mye glede og mange spennende og gode stunder uansett om det er små barn i sitt første møte med en ny idrett eller om det er toppidrettsutøvere som konkurrerer på de store internasjonale arenaene. Uansett hvilket nivå eller aktivitet vi snakker om står det alltid svært mange frivillige bak ethvert tilbud og enhver prestasjon. Uten den frivillige innstasen dere legger ned i det lokale idrettslaget stopper idretts-Norge opp og jeg vil påstå at vårt lille land da hadde vært et mye fattigere sted å vokse opp i.

Når julefreden etterhvert senker seg håper jeg vi alle tar oss litt tid til å reflektere litt over den enorme innsatsen vi alle sammen har lagt ned for å skape idrettsglede for alle, i året som har gått.

Jeg vil med dette få ønske alle våre idrettsvenner rundt om i fylket en riktig fredfull jul og et godt nyttår.

Roar.