Superhelg og FIK 100 år

Finnmark idrettskrets fyller 100 år i 2019. Dette vil vi feire i forbindelse med høstens Superhelg som arrangeres i Lakselv helga 18.-20. oktober. Programmet er under planlegging, men en del ting kan vi røpe allerede nå.
- Det blir KlubbAdmin basiskurs, introduksjonskurs i KlubbAdmin med Veronje Kelly, enkel gjennomgang av funksjonalitet og muligheter.
- NIF presenterer samarbeidsavtaler med idretten, SAS, Hertz, Scandic m.m.
- Uhøytidelig middag i naustet på Lakselv Hotell med finnebiff på menyen og levende musikk av Børge Eieland.
- KlubbAdmin Fakturering, kurset gjennomgår fakturering fra KlubbAdmin med Veronje Kelly.
- Tips og ideer til aktivitet i sal for barn, med Anne Johansen.
- Jubileumsseminar i Kultursalen med Roger Finjord som konferansier. Roger Albrigsten presenterer idretten i Finnmark 100 år. Rakel Mortensdatter Birkeli forteller om sin tid og oppvekst i idretten. Artist Kjetil Linnes spiller for oss. Quiz med premie ved NIF.
- Utdeling av Hederstegn.
- Finnmarksgalla på Lakselv Hotell. Forrett: Porsangerfisket kongekrabbe formet som en ball med frisk salat og avokadokrem, toppet med soyasaus. Hovedrett: Langtidsstekt reinstek servert med rødvinssaus, fløtegratinerte poteter, dampede rotgrønnsaker og rosenkål. Dessert: Lokalt plukkede multbær som multekrem servert med hjemmelaget kjeks. Artist Kjetil Linnes spiller.
Hold av helga 18.-20. oktober og følg med på www.finnmarkik.no utover sensommeren og høsten for mer informasjon og påmelding!