Superhelg og FIK 100 år

Toppbanner Superhelg 2019.jpg

Helga 18.-19. oktober er det duket for storfeiring i Lakselv når Finnmark idrettskrets inviterer til kombinert Superhelg og 100-årsfering. På denne siden finner du alt du trenger å vite om helga. Vi håper at du blir med!

Superhelga er finnmarksidrettens viktigste møteplass for faglig og sosialt påfyll. Hva passer vel bedre enn å toppe den med eget jubileumsseminar og en flott festmiddag? Hovedtema for helga er «verdier». Vi har sydd sammen et spennende program med både kurs, foredrag, hallaktiviteter, seminar, gode middager og sosiale møteplasser. All deltakelse er gratis. Overnatting og måltider på hotellet/vertshuset dekkes av den enkelte eller av eget idrettslag. Finnmark idrettskrets dekker reise og opphold for en representant fra hvert idrettsråd. Uansett hva du ønsker å være med på, må påmelding registreres så vi har en oversikt over hvor mange vi blir. Det er nå ikke flere ledige rom på Lakselv hotell, men fortsatt ledige rom på Porsanger Vertshus. Link til påmeldingsskjema, program og invitasjoner finner du under. Priser finner du nederst. Vi håper å se deg i Lakselv i oktober!

Program Superhelg 2019

Jubileumsseminar

KlubbAdmin Basiskurs

KlubbAdmin Faktureringskurs

Voksenrollen og hvordan den påvirker barna

Gjennomgang av idrettens lover og regler

Barneidrett - Økt i sal

Basistrening og motorikk

Priser

Overnatting i enkeltrom fredag til søndag på Porsanger vertshus kr 1790  med frokost.

Overnatting i dobbelt rom fredag til søndag på Porsanger vertshus kr 2300 med frokost.

Overnatting i enkeltrom lørdag  til søndag på Porsanger vertshus kr 895 pr  med frokost.

Overnatting i dobbelt rom lørdag til søndag på Porsanger vertshus kr 1150 med frokost.

Jeg skal ikke bo på hotellet/vertshuset, men ønsker å delta på festmiddagen på lørdag kr 635.

Dag pakke lørdag kr 595 (inkluderer lunsj og pause servering lørdag på hotellet).

Ved spørsmål kontakt oss på e-post finnmark@idrettsforbundet.no eller kontakt Inger-Lise på telefon 476 17 013.