Superhelg 2018

Toppbanner Superhelg 2018.jpg

Helga 19.-21. oktober samles vi til Superhelg i Kirkenes. Hovedtema for helga er ALLEMED. Vi håper selvfølgelig at du blir med!

Finnmark idrettskrets er stolte av alle sine idrettslag, idrettsråd og særkretser, og alle menneskene som er engasjert i disse. For å bidra til å holde entusiasmen og gløden oppe, og kunnskapen på topp, inviterer idrettskretsen hver høst til en inspirasjonshelg med gratis foredrag og kurs. Denne idrettshelga er finnmarksidrettens viktigste møteplass for faglig og sosialt påfyll. I år arrangeres den i Kirkenes 19.-21. oktober.

Hovedtema for årets Superhelg er ALLEMED! Hvordan kan vi tilrettelegge for at flest mulig er med i idretten lengst mulig? Tema som allsidighet og økonomiske barrierer er blant de som vil bli tatt opp. Det legges opp til et fellesprogram for alle deltakere lørdag fra lunsj, mens det fredag ettermiddag, lørdag formiddag og søndag formiddag vil kjøres paralelle kurs og møter der man kan melde seg på det som måtte passe. Blant annet kjøres det ledermøte med fokus på anlegg.
Under vil du finne informasjon om program, de ulike kurstilbudene, påmelding med mer.

Påmeldingsskjema

Program for Superhelga

Hovedprogrammet - idrettskonferansen

Ledermøtet - Anleggspolitikk i Finnmark

KlubbAdmin

Regnskapskurs

Den trygge barneidrettstreneren

Coachende møteledelse

Kurs om idrettsrådets hjemmeside

Teknikk, motorikk og bevegelseslæring

Kurs i linedance

Påmelding grasrottrenerkurs fotball

Påmelding dommerkurs svømming

Superhelga 2018

Glimt fra Idrettshelga 2017

Deltakelse på kursene i regi av idrettskretsen er gratis, men opphold og måltider dekkes av den enkelte. Vi har fått tilbud om overnatting på Thon Hotell Kirkenes, enkeltrom til kr 995, Dobbeltrom til kr 1195, dersom du melder deg på innen 1. oktober. Etter 1 oktober må du selv ta kontakt med Thon Hotell Kirkenes for booking av rom, dersom det er behov for overnatting. Vi kan ikke garantere ledige rom eller redusert pris på rom etter denne datoen!

Da idrettskretsen har et særskilt ansvar for idrettsrådene, dekker vi kostnadene for inntil to deltakere fra hvert idrettsråd. Fredag blir det uhøytidlig middag på hotellet, mens det lørdag kveld blir festmiddag på Gapahuken restaurant på Solia Gjestegård. Det blir opplyst om priser på bespisning og hotell i påmeldingsskjemaet