Ekstraordinært idrettskretsting 2019

nif_logo_kretser_finnmark_original.png

Fra 1. januar 2020 slås Finnmark idrettskrets sammen med Troms idrettskrets. I den forbindelse blir det ekstraordinært idrettskretsting og konstituerende sammenslåingsting i Tromsø 16.-17. november.

Finnmark idrettskrets holder ekstraordinært idrettskretsting på Scandic Grand hotell Tromsø lørdag 16. november. Søndag 17. november blir det konstituerende ting for Troms og Finnmark idrettskrets samme sted. All informasjon om tingene finner du på denne siden. Lurer du på noe kan du sende en e-post til idrettskretsen på finnmark@idrettsforbundet.no.

Innkalling

Fullmaktskjema

Påmeldingsskjema

I følge FIK’s lov § 8 møter følgende med stemmerett på Idrettskretstinget;

1. a) Idrettskretsens styre
      b) 35 representanter fra særkretsene/regionene
      c) 35 representanter fra idrettsrådene
      d) Idrettslagene med 1 representant hver

Idrettens Studieforbund’s ting har samme mandatfordeling som Finnmark Idrettskrets.

Mandatfordeling særkrets/region

Mandatfordeling idrettsråd

Grunnlaget for antall representanter er antall lag i særkretsene pr. 31.12.18. Ved likt antall lag gjelder antall medlemmer. For idrettsråd er grunnlaget antall medlemmer i kommunen pr.31.12.18.

Saksliste og dokumenter vil være tilgjengelig på Finnmark idrettskrets sin nettside www.finnmarkik.no innen 16.oktober.

Deltakelse på selve tinget, lunsj begge dager og middag lørdag dekkes av idrettskretsen. Reise og overnatting bookes og dekkes av den enkelte.

Booking av overnatting kan gjøres direkte til Scandic Grand hotell, tlf 77753777. Benytt bookingkode 46879841 hvis dere vil benytte avtaleprisen kr.890 for enkeltrom pr natt.

Frist for denne avtaleprisen er 25.okt.

Finnmark idrettskrets dekker reise og opphold for inntil to representanter fra hvert idrettsråd (se representantfordeling). Etter mottatt påmeldingsskjema foretar vi reservasjon av rom og tar nærmere kontakt vedrørende reise.