Enklere styrehverdag for idrettsrådet

Turn1.jpg

Enklere styrehverdag for idrettsråd - Nettbasert løsning for arkivering og deling av dokumenter + GRATIS hjemmeside som er fiks ferdig og klar til å tas i bruk!

I hjemmes I lenken under)idetilbudet inngår det to løsninger. Kryss av for det dere ønsker å ta i bruk!

1.      Hjemmesiden, som er gratis

2.      KlubbKontor, hvor en kan lagre dokumenter m.m. Det er knyttet en liten kostnad til denne løsningen.

Hjemmesiden får du tilgang til ved å fylle ut dine data som kontaktperson i dette nettskjemaet:

I skjemaet får du bl.a. spørsmål om PersonID: Bruk samme brukernavn og passord som du bruker i www.minidrett.no (MinIdrett). Du blir også bedt om å oppgi Min Idrett PersonID. Det finner du under personopplysningene dine i MinIdrett. Hvis du ikke har logget inn på MinIdrett tidligere, kan du opprette en profil der nå. Det er svært enkelt, og du kan også få hjelp hos Idrettsforbundets IT Support på tlf. 21029090.

Aktiveringsskjemaet ovenfor brukes for registrering av HELE styret. Legg inn informasjon også om de andre i styret. Hvis du ikke har fått deres PersonID, kan den legges inn senere.

Logg deg inn på hjemmesiden og klikk på Administrasjonspanel. Der velger du Opplæring, og deretter velger du Idrettsråd. Her skal du ha steg-for-steg-oversikter over alle delene.

Ta kontakt om du lurer på noe:

Lars Martin Monsen, telefon +47 913 83 444, larsmartin.monsen@idrettsforbundet.no