Sammen bygger vi Drammen!

stromsgodset.jpg
Sted: 3.etasje på Marienlyst Stadion
Start: 22.02.2019 09:00 Slutt: 22.02.2019 15:00

I samarbeid med Læringsløp Drammen, Drammen idrettsråd, Buskerud Idrettskrets og våre samarbeidspartnere Union Eiendomsutvikling og Strøm Gundersen ønsker Strømsgodset Toppfotball å samle positive krefter til et seminar om samfunnsutvikling i Drammen fredag 22.februar i våre lokaler i 3.etasje på Marienlyst Stadion.

Invitasjon Sammen bygger vi Drammen.pdf

Målet med dagen er å samle flest mulig positive krefter i offentlig sektor, privat sektor og i frivilligheten til et seminar som skal dreie seg om samhandling i aktive lokalsamfunn. Hvordan kan vi få kreftene våre til å virke enda bedre sammen til det beste for utviklinga i bydelene i framtidas Drammen?

Dagen vil vare fra 0900 til 1500. Det vil bli servert lunsj.Vi har også vært så heldige å få billetter til Idrettens Festaften i Drammens Teater samme kveld, vi har et begrenset antall billetter så du må huske å krysse av for *ønsker billett* under påmeldingen.

Mer informasjon med detaljert program og påmeldingen for dagen vil komme i januar. Seminaret og Idrettens Festaften er gratis!

MELD DEG PÅ HER

Inntil vi snakkes igjen: Hold av 22.FEBRUAR 2019 😊