KLUBBADMIN - FAKTURERINGSKURS

612-klubbadmininnbyd.png
Sted: Idrettens hus, 3. etg., Schwartzgate 6, Drammen
Start: 12.12.2019 18:00 Slutt: 12.12.2019 21:00

KlubbAdmin er idrettens løsning for medlemsadministrasjon - enkel å bruke og gir deg full oversikt. Kursets omfang: 3 timer teori med bruk av egen pc underveis. For hvem: ansvarlig for medlemslister i klubb/gruppe, kasserer, leder for klubb/gruppe

OBS dette må være på plass før kurset: deltakere må ha opprettet og registrert idrettslaget som bruker av KlubbAdmin - info her. For å fakturere gjennom KlubbAdmin må idrettslaget ha en brukerstedsavtale med BuyPass. Se hvordan man oppretter det her. Kurset tar for seg det grunnleggende i innmelding, fakturering og betalingsoppfølging. Deltakere må være kjent medlemsadministrasjonen fra før av.

Klubbadmin faktureringskurs 12.12.19

Ronny Haugen er produkteier i NIF-IT som er intern leverandør av tjenester innenfor utvikling, support og drift av nasjonale databaser, idrettsspesifikke systemer og medlemsløsningene.

Kursavgiften betales av Buskerud idrettskrets. Meld deg på via MinIdrett.nif.no innen mandag 9. desember 2019.

Spørsmål? Ta kontakt med Hanne-Kristin Kvarme i Buskerud idrettskrets: Epost: Hanne-Kristin.Kvarme@idrettsforbundet.no
Telefon: 97735618 / 32 01 61 00

Velkommen til kurs i regi av Buskerud idrettskrets!