TINE Smart Idrettsmat: Enklere, rimeligere og smartere løsninger

FB-annonse_SI_Tilby-Idrettsmat_1200x628 (002).jpg

AIK har inngått et samarbeid med TINE, og på flere av våre arrangementer vil serveringen være fra TINEs konsept Smart Idrettsmat. Vi håper at også idrettslagene i Akershus vil benytte seg av tilbudet TINE har utarbeidet til dere.

Gode rabatter på Norges mest kjente merkevarer, gratis utlån av kjøleskap og dispensere og direktelevering av varer er bare noen av fordelene ved å tenke litt smartere når dere skal fylle kioskhyllene i hallen eller sørge for serveringen til arrangementer.

For å gjøre jobben enklere for dere, tilbyr TINE dere gode rabatter, og dermed god inntjening på produktene, i tillegg til at varene leveres direkte til deres idrettskiosk. Bestillingen kan dere legge inn når det måtte passe dere, enten via profilen deres på Tinehandel, eller via TINEs egen bestillings-app. Trenger dere gode tips og råd angående bestillingen, har vi salgskonsulenter som kan bidra som rådgivere. Ønsker dere innspill til hvordan dere kan øke lønnsomheten i kiosken, eller hvordan dere best planlegger serveringen for større arrangementer, er det bare å ta kontakt med konsulentene våre.

Fordi større forpakninger er mer praktisk ved servering til mange, har dere også muligheten til å bestille storforpakninger dere ikke får kjøpt i vanlige butikker. I vårt oppskriftshefte finner dere også forslag til menyer som sikrer at inntjeningen blir god, samtidig som utvalget i kiosken eller på arrangementet deres blir variert og godt.

Målet med TINE Smart Idrettsmat er at det skal bli en god inntektskilde for klubben deres, og at foreldre og foresatte skal være trygge på at barna deres har tilgang på mat og drikke når de er på arrangementer.

Rett og slett enklere, rimeligere og smartere løsninger. Det kaller vi TINE Smart Idrettsmat.

For å opprette klubbens profil og komme i gang, registrer deg her.
URL til registreringsskjema:http://www.tine.no/diverse/skjema/kunderegistrering-idrettslag

Dersom du har spørsmål, legg igjen din kontaktinfo så tar TINE kontakt med deg!
URL til kontaktskjema:http://www.tine.no/om-tine/sponsing/smart-idrettsmat/registrering?utm_source=tine.no&utm_medium=banner&utm_campaign=smart_idrettsmat&utm_content=bli_kunde

TINE Smart Idrettsmat gir dere:

·         Rabatterte produkter som gir god inntjening til klubben
·         Enkel bestilling av varer via nett eller app
·         Gratis rådgivingstjeneste for optimalisering av innkjøp
·         Menyforslag og smarte oppskrifter med ferdig utregnet stykkpris
·         Levering av varer
·         Tilgang til gratis utlånskjøleskap og annet utstyr