DSK2016: Hvordan gjøre en forskjell som ung idrettsleder?

YouMeleder.jpg

Er du ung og engasjert? Ønsker du å lære noe nytt og treffe andre unge fra idretten i Akershus?

Under Den Store Kurshelgen lørdag 19. november samler vi unge ledere fra idretten i Akershus til nettverkssamling og faglig påfyll. Du må være mellom 15 til 25 år for å kunne delta, og gjerne ha gått Lederkurs for ungdom. Vi håper du vil være med på en lærerik og spennende dag på Norges idrettshøgskole sammen med oss!

PROGRAM:

• 10:00 Åpningsforedrag «Dine tanker; den avgjørende suksessfaktor!» med motivator Øyvind Hammer
  • LUNSJ
  • 12:15-15:30 Ingen er best alene! Hvordan kan du spille deg selv og andre gode? // Kosthold og ernæring
    Mental trener Karina Andersen Aas vil holde en inspirerende sesjon om hvorfor og hvordan du kan arbeide med relasjoner og samspill som ung idrettsleder og / eller trener. Hvordan kan du gjøre en forskjell?

Vi får også besøk av klinisk ernæringsfysiolog fra TINE som vil holde et kort innlegg om hva du bør spise før, under og etter trening. Det er viktig med et sunt og variert kosthold for å prestere i hverdagen, både som trener, leder og utøver. Dere vil få høre mer om TINEs konsept Smart Idrettsmat, som går ut på å tilby variert og sunne alternativer i kiosken.

Deltakeravgift: Kr. 250,- pr deltaker (inkl lunsj som serveres fra TINEs konsept Smart Idrettsmat).

Link til påmelding finner du på Den Store Kurshelgens egne nettsider

Ved spørsmål ta kontakt med rådgiver Guro Røen / guro.roen@idrettsforbundet.no