Bilde: skiforbundet.no

Miljøsamling Ridderuka 2023

Norges Skiforbund og Norges Skiskytterforbund inviterer barn og unge i alderen 10-14 år med en syns eller bevegelseshemming til miljøsamling på Beitostølen 22.-26. mars. Aktiviteter innen alpint, langrenn og skiskyting

Norges Skiforbund og Norges Skiskytterforbund inviterer i samarbeid med Forreningen Ridderrennet til den årlige miljøsamling for syns og bevegelseshemmede, primært i alderen 10-14 år, men unntak kan gjøres for eldre deltakere.
Her er både nybegynnere og mer erfarne utøvere velkommen.
Ridderrennet har åpnet opp for deltagelse for denne aldersgruppa og i den forbindelse ønsker Skiforbundet og Skiskytterforbundet og ha en breddesamling for målgruppa på Beitostølen. Her vil vi legge til rette for at deltakerne skal få gode skiopplevelser.

Tid: 22.-26. mars 2022
Sted: Beitostølen hvor vi bor på en felles hytte. Vi har selvhushold og både utøvere, ledsagere/trenere og ledere bor her. Vi har også med oss egen kokk.

Målgruppe
Syns- og bevegelseshemmede primært i alderen 10 år-14 år, unntak kan gjøres. Ta kontakt om du er usikker.
Vi har plass til 16 deltakere, og i utgangspunktet legger vi opp til en 50/50 fordeling mellom syns og bevegelseshemmede deltakere. Nye deltakere vil bli prioritert.

Påmeldingsfrist 1. februar 2023

Mer informasjon og påmelding finner du her