FAKKELMARKERING

UngdomsOL logo, 612 x 120.png

OL-ilden kommer til Jessheim! Fredag 5. februar Kl. 18.00-22.00 Ullensaker idrettspark

Arrangementet er åpent for alle, men selve aktivitetene er for ungdom mellom 15 til 20 år.

Åpningsshow kl. 18 med underholdning fra scenen utenfor Jessheim is- og flerbrukshall. Konferansier Pål Gordon Nilsen leder oss igjennom arrangementet.

Prøv «Morgendagens idrettsaktiviteter»
Vi fyller hallen og uteområdet i idrettsparken med det vi tror kan være noe av «Morgendagens idrettsaktivitet», og du som er mellom 15 og 20 år får prøve ut disse! Kle deg for aktivitet inne og ute.

Kiosksalg fra «Morgendagens idrettskiosk»
Elevene ved idrettsfag på Hvam vgs. Har tatt utfordringen og laget en enkel kioskmeny som vi mener kan være «Morgendagens idrettskiosk» - den skal være enkel, sunn og bærekraftig.

Musikk fra scenen
Et band fra Romerike Folkehøgskole spiller for oss - både i åpningen og før den offisielle markeringen.

Offisiell fakkelmarkering med fakkelstafett og tenning av OL-ilden ved fylkesvinneren av Årets ildsjel

Minikonsert med Morgan Sulele

Morgan SuleleMorgan Sulele, som egentlig heter Magnus Clausen, kommer fra Bærum og har tidligere bemerket seg med samarbeid med bl.a. Staysman og Lazz, Robin og Bugge, Katastrofe og Innertier. Med den tilbakelente sololåten “Bare min” lydla han sommeren for svært mange, og Morgan lover å skape liv og sommerstemning på Jessheim i februar!

Samarbeidspartnere
Samarbeidspartnere: Ullensaker kommune, Ullensaker idrettsråd, Røde kors, Hvam vgs., Romerike Folkehøgskole, Jessheim Stadion, Ullensaker Cricket, Kløfta Håndball, NRC Tigers, Ull/Kisa Innebandy, Ull/Kisa fotball, Ullensaker gym og turn, Ullensaker GK, Jessheim Kampsportklubb, Borgen Bordtennis, Øvre Romerike HIL, Ullensaker Issportklubb, Varingskollen Snowboard, Ullensaker skiklubb, Akershus bedriftsidrettskrets, Akershus Skikrets, Norges Håndballforbund Region Øst.