Idrettskretsting

Styret kallar med dette inn til digitalt idrettskretsting måndag 22. juni kl. 18.00 – 21.00.

Styret i Vestland idrettskrets viser til innkalling som ble sendt 25. januar 2020 til det første ordinære idrettskretsting lørdag 25. april i Førde. Dette tinget lot seg dessverre ikkje gjennomføre slik det var planlagt på grunn av koronasituasjonen. Styret kallar med dette på nytt inn til idrettskretsting måndag 22. juni kl. 18.00 – 21.00. Påmeldingsfristen gjekk ut 15. juni.

OBS! Påmeldte delegatar har fått tilsendt ei lenke til teamet Vestland idrettskrets - idrettskretsting 2020 frå Microsoft Teams. For å få tilgang til stemmesystem og taleliste, må delegatane gå til teamet og finne lenka til møtet der.

Observatørar kan følgje møtet på denne linken

Veiledning for tilkobling til tinget
Her finner du bruksanvisning til koplar deg til idrettskretstinget og korleis du brukar avstemming og taleliste.

Digitalt ting - hva vil det si?

• Dette vil si at tinget blir holdt i et digitalt møterom hvor representantene deltar gjennom sin egen pc/mac. Link til møterommet vil bli sendt til de påmeldte i forkant av tinget.
  • Vi gjør oppmerksom på at alle representanter må være innlogget med egen pc/mac, man kan ikke sitte flere på samme enhet. Dette på grunn av stemmegivning, taleliste osv.

Jeg er usikker på systemet - hva gjør jeg?

• Administrasjonen i Vestland idrettskrets kommer til å sende ut en bruksanvisning, som er enkel å forstå, til de påmeldte.
  • Det vil i forkant av tinget onsdag 17.06.klokken 18:00 avholdes "TestTing" hvor de påmeldte kan delta for å teste teknologien. Alle påmeldte vil få tilsendt lenke.

Jeg har bare en vanlig pc - kan jeg da være med?

• Tinget vil bli holdt via et program som heter Microsoft Teams. Du som er representant på tinget behøver ikke å ha denne programvaren for å være med. Du kan delta via nettleseren din (Google Chrome - anbefalt, Microsfot Edge, Firefox, Safari eller lignende). Du må ha en mikrofon for å kunne snakke (de fleste bærbare pc'er og mac har dette).

Jeg vil gjerne se på idrettskretstinget - men er ikke representant.

• Ingen problem. Vi legger ut en lenke på vår hjemmeside under nyheter og her på denne siden. Lenken legges ut rett før tinget.

Ekstraordinært idrettskrinsting 2019

Idrettskrinsting 2018

Fagseminar

Ekstraordinært idrettskretsting 2016