Ferieaktiviteter for barn og unge

Ferieaktiviteter.jpg

Vi ønsker at alle barn og ungdommer skal få mulighet til å oppleve gode, spennende og meningsfylte aktiviteter og ferieminner. I år vil dette bli ekstra viktig, derfor vil vi bidra til å skape positive minner for de som trenger det mest, med idrett i fokus.

Vi ønsker at alle barn og ungdommer skal få mulighet til å oppleve gode, spennende og meningsfylte ferieaktiviteter og ferieminner. Det er ikke alle som har anledning til å reise ut av landet eller på andre ferieopplevelser med sin familie, derfor vil vi bidra til å skape positive minner for de som trenger det mest.

Vestland idrettskrets, i samarbeid med NFF Hordaland og NHF Region Vest skal i sommer arrangere ferieaktiviteter i Bergen og på Stord, vi vil også være med og støtte en rekke andre ferieaktiviteter i regi av idrettslag her i Vestland. Mange av ferieaktivitetene vi gjennomfører er åpne for alle, og noe få er kun for utvalgte målgrupper. Primærmålgruppen for ferieaktivitetene er barn og ungdommer i alderen 8-14 år. Vi vil i noen tilfeller åpne opp for barn i alderen 6-8 år, hvor det er følge av eldre søsken. Aktiviteter for ungdommer (15-19 år) vil kun være utvalgte steder og for mindre grupper.

Ferieaktiviteter består av idrett, friluftsliv og sommer leker. Vi serverer måltid med lunsj, frukt og drikke og det vil være en miks av aktiviteter inne og ute. I forhold til antall deltakere deler vi inn gruppene basert på alder. I henhold til situasjonen vi er i vil vi følge alle gjeldene retningslinjer for gjennomføringen, dette vil også bli opplyst om til alle deltagerne.

Invitasjon Bergen på norsk og engelsk / English invitation
Invitasjon Stord på norsk og engelsk / English invitation
Invitasjon Stord på arabisk / عربى

Invitasjon Ungdomsidrettsdag i Bergen 5 august.

Sommerferieaktiviteter
Uke 32 - 5 August - Ungdomsidrettsdag. Påmelding til elise.barsnes@fotball.no - Tlf: 481 48 786

Er det øvrige spørsmål kontakt; elise.barsnes@fotball.no

Ønsker ditt idrettslag å arrangere ferieaktiviteter eller lignende aktiviteter denne sommeren så ta gjerne kontakt med Elise