#tilbaketilidretten arrangementer i Troms og Finnmark

Kjøllefjord Svømmeklubb

Kjøllefjord Basseng Kjøllefjord svømmeklubb
01. okt 2021 08:00 - 31. okt 2021 16:00
Alle fra 2 klasse og opp er invitert til å begynne på svømmetrening. Vi er 3 grupper. A, B og C. Alle elevene har mottatt ''ransel post'' fra svømmeklubben på skolen. A gruppa mandager kl 18-19 og torsdager 06.30 til 07.30. B-gruppa mandager 17-18. C-gruppa torsdager 17.30-18-30.
nov

Bakkeby Idrettsklubb

Nordreisahallen på Storslett Bakkeby Idrettsklubb
05. nov 2021 16:00 - 07. nov 2021 19:00
Aldersbestemt fotballturnering i aldersgruppen 6 - 16 år. De yngste fra 6-10 år spiller vanlig fotball, i de eldste klassene spilles det futsal .Personlig premiering, medalje, til spillere til og med 12 år. I de øvrige klassene er det 1-2-3 premiering. Påmeldingsavgift : kr. 1000 pr lag
nov

Tromsø IL

Tromsø,Lerøyhallen Tromsø IL
13. nov 2021 12:00 - 13. nov 2021 22:00
Vennefotballturnering i Lerøyhallen. Formålet er å restarte vennefotballmiljøet som ikke har hatt aktivitet i Korona-tiden. Turneringen avsluttes med en sosial sammenkomst om forholdene tillater det.
des

Finnsnes IL Fotball

Finnsnes Finnsnes IL
18. des 2021 10:00 - 18. des 2021 18:00
Førjulscup er en fotballturnering som holdes på Finnsnes Lørdag 18. desember. Tilbake til idretten er hovedfokus. Førjuls fotballturnering skjer 18.12.2021 kl 10.00-18.00 Vi ønsker å motivere de som har falt ifra til å komme tilbake igjen til fotballen. Kanskje vi med dette tiltaket ser dem under sesongoppkjøring i januar. 2022. Aldersgrense fra 15 år og oppover.