Hva kan vi tilby?

_63A6682.jpg

Rogaland idrettskrets skal bistå idrettslag med å utvikle en god organisasjon. Vår oppgave er å hjelpe styret og tillitsvalgte til å drive idrettslaget på best mulig måte. Dette gjør vi gjennom kurs, klubbesøk, prosesser og rådgivning. Vår erfaring er at en god organisasjon gir et godt idrettstilbud i idrettslaget. Vi hjelper også med opplæring i de ulike datasystemene til Norges idrettsforbund.

De fleste av våre kurs er kostnadsfrie for idrettslag/klubber. Det arrangeres kurs hele året, og vi setter veldig gjerne opp kurs på forespørsel fra idrettslagene. Du kan finne informasjon om dato og påmelding til våre kurs i kalender på nettsiden vår, og vi anbefaler også å følge oss på facebook for viktige nyheter, kurs og arrangementer.

Et av våre mest populære kurs er Klubbens styrearbeid i praksis, som vi veldig gjerne kommer "hjem" til klubbhuset for å holde med hele styret samlet. Det gir en veldig fin start og et godt felles utgangspunkt for styrearbeidet.

Er du usikker på hva idrettslaget trenger? Ta kontakt - så finner vi det ut sammen.

Kontakt fagkonsulent utdanning

Mari Paulsen Murphy
Epost: mari.paulsenmurphy@idrettsforbundet.no
Tlf.: 40 82 79 37

PS! Vi kan nok ikke like mye om alle de spesifikke idrettene i fylket vårt, men vi kan formidle kontakt der det trengs bistad i forhold til trener/dommerkurs eller andre kompetansetiltak som tilbys av særforbund/særkrets/region.