_L6Y1140_EF.JPG
06
apr
2020

Samordna rapportering - Webinar

Sted: Online via din nettleser
Start: 06.04.2020 18:00
Slutt: 06.04.2020 19:00

Litt usikker på Samordna rapportering? Vi inviterer til en gjennomgang av hvordan det gjøres og hvorfor det gjøres.

Idrettslaget får en praktisk gjennomgang av Samordna rapportering. Hvordan gjør man det, og hvorfor gjør man det?

Innom:

  • Rapportering av medlemstall og aktive medlemmer. Hva er egentlig forskjellen?
  • Svare på spørsmåla fra NIF og Særforbund
  • Oppdatering av kontaktinfo og styret
  • Melding til BRREG.

Etter hver bolk vil det bli gitt 5 minutter til å trykke selv før man går videre. Poenget der er ikke at man nødvendigvis skal bli ferdig, men at man blir trygg på systemet.

Påmelding:

Påmelding gjøres her.

 

Hvordan funker det i praksis?

  1. Du melder deg på via påmeldingslinken over (Min idrett)
  2. Du får en invitasjon til et Microsoft Teams møte på e-post noen timer før kursstart.
  3. Du trykker deg inn på den linken til kursstart
  4. Idrettskretsens veileder er da tilstede i møterommet og tar en gjennomgang. Det vil ikke være mulighet for å ta ordet - ønsker man å stille spørsmål er dette mulig gjennom chat funksjonen.

Trenger jeg noe utstyr?

  • Du trenger en enhet (pc og/eller mac anbefales) som er koblet på internett.

Noe annet jeg må ha på plass før gjennomgangen?

For å få mest mulig ut av gjennomgangen, og for å kunne trykke selv, må du ha tilgang til din klubb. Sørg derfor for at du er registrert med en av følgende roller i systemet:

  • Leder av klubb (kan rapportere på vegne av hele klubben og skal også være den som bekrefter innsendingen på vegne av klubben)
  • Leder gruppe (gjør kun rapporteringen for sin aktuelle gruppe, bl.a. rapportering av aktive medlemmer og svarer på spørsmål fra særforbund)
  • Nestleder
  • Adm Leder
  • Daglig leder
  • Styremedlem
  • Kasserer
  • Sekretær
  • Org-ansvarlig
  • Medlemsansvarlig