Norges idrettsforbund har inngått et strategisk samarbeid med Norsk Sponsor Partner AS (org.nr. 925267805) og som vil bistå med å skaffe nye sponsorer.
Rådgiverne i Norsk Sponsor Partner har lang erfaring med å hjelpe bedrifter med å finne og skape verdifulle partnerskap innenfor sport, kultur og samfunnsansvar. De ønsker nå gjennom samarbeide med norsk idrett å bidra til å utvikle sterke og langsiktige partnerskap mellom idretten og næringslivet.
Det etablerte konseptet er enkelt og går ut på at Norsk Sponsor Partner (NSP) selger ulike sponsorpakker til næringslivet og der det tilbys digital synlighet gjennom annonseplakater. Annonseplakatene kan enkelt lenkes opp som en del av deres hjemmeside og gir eksponering for sponsorene/samarbeidspartnere. Løsningen krever lite eller ingen tilpasning av hjemmesidene og partneren operer kun med provisjonsbaserte inntekter. Avtalen sikrer at minimum 50 % av brutto salgsbeløp går til dere, men målet er på sikt at prosenten til idretten skal øke.
Ønsker dere å teste ut konseptet, kan dere melde interesse her: https://www.norsksponsorpartner.no/kontakt
Se for øvrig mer informasjon her: www.norsksponsorpartner.no