NIF Puls: Komme i gang

• Er du nysgjerrig på hva som skjer innen norsk idrett? Ønsker du et samlet sted der du kan følge opp de viktigste aktivitetene og få et overblikk over tjenestetilbudet av gratis, sentrale fellestjenester? Vil du enkelt komme i kontakt eller holdekontakten med et lag, gruppe eller andre sammenhenger knyttet til norsk idrett?

• NIF Puls er en gratis app til din mobiltelefon, som du enkelt installerer på din mobil via App Store (iPhone) eller Google Play (Android):

NIF Puls gir deg bl.a.:
    • Et ferskt øyeblikksbilde over siste nytt på tvers av over 200 idrettsgrener
    • En felles sosial samhandlingsarena for alle som er interesserte i eller en del av norsk idrett.
    • Chat, aktivetsoppfølging og innholdsdeling i "felten"
    • Rask oversikt på din profil i norsk idrett og det digitale tjenestilbudet
    • Stigende grad av innhold og aktiviteter som gir nye inntekter direkte tilbake til klubben
  • Når du åpner appen kommer du rett inn i gjestemodus, der du kan prøve ut deler av appen og til enhver tid se et oppdatert nyhetsbilde på tvers av over 200 idretter i Norges idrettsforbund. Ved å logge inn med Idrettens ID får du full tilgang til mer innhold og funksjonalitet - tilpasset din tilhørighet til norsk idrett. Om du ikke har Idrettens ID fra før eller ønsker mer info, kan du enkelt opprette Idrettens ID her.

• Når du er logget inn vil du bli presentert for innhold og aktivitetsdata fra de offisielle gruppene og kildene vi tror er mest relevante for deg. Men ved å velge "Alle" til høyre i appen, vil du kunne søke i tusenvis av andre grupper på tvers av norsk idrett. Bl.a. har alle særforbund, idrettskretser, klubber og lag sin egen offisielle gruppe. I tillegg kan du lage dine egne grupper som du inviterer til.

• Når du er logget inn/har meldt deg inn i en eller flere grupper vil du se en "nyhetsfeed" som viser siste innhold fra disse neste gang du går inn i appen, samt varsler deg om aktivitet eller påminnelser.

• Mer utførlige beskrivelser og skjermbilder vil bli publisert på siden du nå leser. Takk for at du hjelper oss i utviklingen av digitale fellestjenester for felles behov i norsk idrett!

• Tilbakemeldinger, både ris og ros mottas med stor takk. Dette gjør du ved å trykke på profilen din oppe til venstre i appen, og velge Tilbakemelding.

Nyttige linker:

Praktisk bruk