SEKSTIPS.jpg

Seks tips til seier i Klubben i mitt hjerte

Vinnersjansen for idrettslag er store i klubben i mitt hjerte. Her gir vi dere noen tips på veien som øker vinnersjansene betraktelig.

Ønsker ditt idrettslag å få en andel av premiepotten på en halv million kroner?

Det eneste klubben din trenger er å gjøre for å delta i konkurransen om både 10.000 og 50.000 kroner er å samle inn 50 stemmer på www.klubbenimitthjerte.no i løpet av ett døgn.

- Det meste dreier seg om engasjement og mobilisering. Dersom din klubb virkelig ønsker å være med er det ikke så mye som kreves for å være med i konkurransen om å vinne pengepremier, sier Jannicke Sand Aspen, prosjektleder i Norges idrettsforbund.

1. Du kan stemme på din klubb tre ganger i løpet av én dag gjennom å stemme via jobb-pc-en, mobiltelefonen og nettbrettet. Dersom 20 personer går sammen om å stemme fra ulike enheter i løpet av en dag – vil klubben få over 50 stemmer.

2. Når du har stemt på din favorittklubb får du muligheten til å dele stemmen på din tidslinje på Facebook hvor du kan oppfordre klubbmedlemmer og venner å gjøre det samme. Annonsemateriell kan lastes ned fra www.klubbenimitthjerte.no.

3. Send e-post til alle klubbmedlemmene, sett opp plakater i klubblokalet og informer om hva som skal til for å oppnå 50 stemmer.

4. Forsøk å opprettholde engasjementet i hele kampanjeperioden. Jo flere dager klubben klarer å få 50 stemmer jo flere vinnersjanser får klubben. En klubb kan vinne flere ganger.

5. Spre buskapet i lokalmiljøet, blant familie, venner og kolleger – og få dem til å stemme på din klubb.

6. Idrettslag som oppretter en SPLEIS til inntekt for sitt idrettslag er også med i trekningen av 5000 og 25.000 kroner. En SPLEIS kan opprettes når du har stemt på din klubb.

Norges idrettsforbund, Sparebank 1, P4 og Dagbladet ønsker lykke til!