inspirasjon-bilde-v2.jpg

Direktesendt digital inspirasjonsdag 10. januar

Tirsdag 10. januar kl 10.00 - 15.00 går Norges idrettsforbunds digitale inspirasjonsdag av stabelen. Hør og bli inspirert av blant andre verdensmesterne Facebook og Google. Seminaret kan følges direkte her på idrettsforbundet.no.

Direktesendingen er over. Opptak av filmene vil bli tilgjengelig så snart de er redigert og lastet opp.

Du og hele Idretts-Norge trenger digitalt påfyll!

Bli med på norsk idretts digitale inspirasjonsdag "Inspirasjon til innovasjon" 10. januar på UBC, Colosseum, Ullevaal Stadion. Skal du selv ikke være blant de 230 som har meldt sin ankomst, så kan du følge seminaret direkte her.

Digitalisering endrer verden - hvordan kan den endre norsk i

drett i positiv retning? Dette er dagen du ikke bør gå glipp av og det hele er gratis!

Se hele programmet her

Direkte