Våre samarbeidspartnere

Idrettens digitale fellestjenester har flere samarbeidspartnere som er med på å skape gode brukeropplevelser for norsk idrett.

Idrettens ID, betalingsløsning og arrangementsløsning

Buypass er samarbeidspartner på ID, betaling og arrangementsløsning. Dette samarbeidet sikrer norsk idrett tilgang til en sikker og brukervennlig ID-løsning, konkurransedyktige og effektive betalingsløsninger (fakturering og online betalinger) gjennom en brukerstedsavtale, samt utvikling, drift og forvaltning av www.isonen.no.

Digital inntektsplattform - annonser, dugnad, med mer.

Samarbeidet gir tilgang til en felles digital annonseplattform som kan benyttes i åpne og lukkede flater og som gir mulighet for inntekter til norsk idrett, samt digitale dugnadsløsninger bl.a. via Spleis for idretten

Nettsider

Bonefish AS er vår samarbeidspartner på nettsider og de tilbyr en brukervennlig og kostnadseffektiv løsning for nettsider, se www.klubbnettside.no. Det er lagt til rette for at løsningen er enkel å integrere mot Bli medlem løsningen vår og benytte Idrettens ID som betalingsløsning.

Nettbutikkløsninger

Supporter.no tilbyr gratis nettbutikk til norsk idrett og som legger til rette for inntekter fra salg og distribusjon av ulike produkter med eller uten logo, se www.supporter.no

Bank og regnskapstjenester

Sparebank 1 er idrettens bank og tilbyr konkurransedyktige og gode banktjenester, samt regnskapsløsning som er integrert med idrettens felles medlemssystem.

Visma tilbyr konkurransedyktige økonomiløsninger som er tilpasset ulike deler av norsk idrett og som treffer både små og store organisasjoner.

Target AID

NIF har inngått samarbeid med Target AID knyttet til donasjoner/innsamlinger til norsk idrett. Målet er å få på plass en integrert tjeneste i løpet av Q1 2022.

Streaming

Vi har samarbeid med følgende aktører knyttet til streaming:

• MyGame/TV2 – samarbeidsavtale knyttet til en rekke særidretter, inkludert håndball, volleyball, basketball, innebandy og hockey. Se https://www.mygame.no/
  • Joymo – samarbeidsavtale som tilbys alle særidretter og idrettslag. Se https://www.joymo.tv/

Kontakt oss

Ta gjerne kontakt med oss for å diskutere mulighetene for et samarbeid/partnerskap knyttet til utvikling av idrettens digitale fellestjenester og forretningskonsepter.

Sturla Frøyland
Leder produkt og tjenesteutvikling