Varsel om nedetid på idrettssystemer 30 mars.

​Onsdag 30. Mars vil idrettens løsninger være utilgjengelig fra 09.00 til 12.00 grunnet vedlikehold. IT-systemer som KlubbAdmin, SportsAdmin, Min idrett, Turneringsadmin, servicer og webdeler vil være utilgjengelige i dette tidsrommet. Ved spørsmål kan du kontakte Idrettens support: support@idrettsforbundet.no eller på telefon: 03615 klikk

Samordnet søknad og rapportering

Samordnet søknad og rapportering blir i 2016 gjennomført i en ny løsning, og innlogging i denne løsningen benytter Idrettens ID. Det betyr at alle som skal levere medlems- og aktivitetstall til NIF må ha en profil i Min idrett. For at din klubb skal være best mulig forberedt til å gjennomføre Samordnet søknad og rapportering når denne åpner, så anbefaler vi at den som skal registrere tall på vegne av klubben har brukernavn og passord til Min idrett klart til åpningen den 1. april. Les merklikk

Webinar lagt ut på YouTube