BP-Admin oppgraderes

BP-Admin oppgraderes og endrer navn til Buypass Payment Manager. Buypass Payment Manager (tidligere BP-Admin eller Buypass Admin) er et verktøy for betalingsbrukersteder som gir mulighet til å se alle innbetalinger og trekk av betalingsgebyrer, samt gjøre tilbakebetalinger og overføringer. I den nye versjon vil dere finne et nyere grensesnitt og nye funksjoner.  Les merklikk

Gratis import!

Vi sørger for import av medlemmene dine. Det betyr at du slipper å sette av tid til å legge inn alle lagets medlemmer i KlubbAdmin. Vi gjør det for deg! Les merklikk

KlubbAdmin webinar

Delta på kurs i KlubbAdmin hjemmefra! NIF IT og Vestfold IK arrangerer nå webinar i medlemshåndtering og fakturering. Webinarene er satt opp henholdsvis 15. og 29. februar. Du kan delta fra hvor som helst i landet - så lenge du har tilgang til internett. Det er også mulig å være med fra lokalene til Vestfold idrettskrets. Dette er en ypperlig mulighet til å delta på kurs i KlubbAdmin for deg som ikke har anledning til å reise på kurs. Les mer klikk