bryting_plakat_ny_28feb_1.jpg

Rockesokk-markering 2023

Norges Bryteforbund og Nordic Blu inviterer til Rockesokk-markering 21.3.23 i Bjølsenhallen. Norges Bryteforbund og Nordic Blu inviterer barn og unge med Downs syndrom til en morsom bryteøkt med Stig-Andrè Berge og våre landslagsutøvere for å markere verdensdagen for Downs syndrom.

Verdensdagen for Downs syndrom er en dag vi i Norges Bryteforbund og Nordic Blu mener er viktig å markere. Alle mennesker skal ha like muligheter til å oppleve idrettsglede og mestringsfølelse. På brytematta er det plass til alle!

Dato: Tirsdag 21.03.23 kl. 16.30-18.30
Sted: Moldegata 7, 0445 Oslo (Bjølsenhallen)
Påmelding: Trykk her
NB: Det er totalt 30 plasser. Førstemann til mølla gjelder.

Møt bryterne fra NRK-serien «Hodet i klemme», og bli kjent med brytesporten! Har du noen spørsmål om arrangementet eller parabryting? Ta kontakt med Emilie K. Kristiansen på emilie.kristiansen@nif.idrett.no eller +47 478 10 904