Foto: Erik Ruud

Start: 29.11.2023 09:00
Slutt: 29.11.2023 15:00
Påmeldingsfrist: 23.11.2023 00:00    Meld deg på

29.november arrangeres Paraidrettsdag for målgruppen: Utviklingshemmede til Gimlehallen, Kristiansand. Her kommer mange lokale idrettslag fra Agder til å vise frem sine idretter og ønsker målgruppen velkommen til å bli med i deres tilrettelagte tilbud for målgruppen!

Paraidrettsdag for utviklingshemmede i Gimlehallen, Kristiansand arrangeres 29.november. (Paraidrettsdag for målgruppen bevegelse, syns- og hørselshemmede i Sør-Amfi, Arendal 21.november. Eget arrangement og påmelding).

Registrering av deltakere fra kl. 09.00, vi anbefaler å komme i god tid til å gjøre seg kjent å bli trygg før aktivitetene starter.

Felles velkomst og oppvarming fra kl. 09:30

Aktiviteter starter opp fra kl. 10.00. Aktivitetene vil rulleres på etter ca. 20 minutter og det legges inn en felles spisepause kl. 11.30-12.15. Alle deltakere må medbringe sin egen mat og drikke, det er heller ikke muligheter for å få kjøpt noe.

Paraidrettsdagen er arrangert av Agder idrettskrets, med et samarbeid med Agder Fylkeskommune, med idrettselever fra KKG. Samt lokale idrettslag og deres frivillige trenere. Sammen skal vi tilrettelegge å vise frem lokale idretter, slik at vi får frem "Idrettsglede for alle" som fårhåpentligvis kan rekruttere deltakere til idretten i etterkant.

Alle deltakere av Paraidrettsdagen vil få utdelt en gympose med divere og et informasjonsskriv om idrettslag som er representert med kontaktinformasjon.

Alle henvendelser kan sendes eller kontaktes:

Marianne Hilmarsen, rådgiver for paraidretten i Agder.

epost: marianne.hilmarsen@idrettsforbundet.no

Tlf. 480 908 78.