lionslekene.png

Sted: Vegårshei Skisenter
Start: 05.03.2023 11:00
Slutt: 05.03.2023 15:00

Lionsklubbene i Risør, Tvedestrand, Vegårshei ogDrangedal har herved gleden av å innby til nok en ski-og akedag i Vegårshei Skisenter. søndag 5. mars kl. 11.00. Den 36. i rekken!Hensikten med arrangementet er å gi mennesker med funksjonsnedsettelse en morsom og gøyal dag som kanskje kan motivere flere til å drive med vinteridretter eller annen fysisk aktivitet.

Lionsklubbene i Risør, Tvedestrand, Vegårshei og

søndag 5. mars  kl. 11.00. Den 36. i rekken!

Hensikten med arrangementet er å gi mennesker med funksjonsnedsettelse en morsom og gøyal dag som kanskje kan motivere flere  til å drive med vinteridretter eller annen fysisk aktivitet.

Følgende aktiviteter vil stå på programmet:

Aking:

Her bruker vi den indre delen av skistadion hvor det er en meget fin akebakke. Ta gjerne med egne akebrett om dere har.

Vi har pulker og sklibrett.

Langrenn:

Åpent for alle som har lyst til å være med. Enten man har en funksjonsnedsettelse eller ikke (søsken eller venner).

Start ca 11:30. Du kan velge kort eller lang løype (fra 200 m og lengre).

Kjøring med snøscooter :

Det vil også kunne bli mulighet for en tur på snøscooter rundt arenaen. Dette gjelder kun de med en funksjonsnedsettelse.

NB! Hvis mangel på snø, vil vi tilrettelegge for andre

aktiviteter. LionsLeker blir det uansett!

Premiering/underholdning

I tradisjonen tro, vil alle få tildelt deltakerdiplom og medalje, og det blir underholdning og servering av litt mat og drikke i kantina i Fjellheim.

Påmelding.

Vi ønsker at flest mulig melder seg på forhånd, men vi kan også ta imot på selve dagen. Fremmøte kl. 10:30.
Ingen deltakeravgift!

Påmelding og evt spørsmål rettes til Frank Thorsen på mobil:958 75 425 eller e-post: frank@thorsen.pm.
Helst innen fredag 24. februar.

Vi håper på riktig mange deltakere!

Ta gjerne med hele familien/venner.

Velkommen!