Foto: Ingrid Holte

Åpen hall Agder

Er du 13 år eller eldre, har en fysisk funksjonsnedsettelse og ønsker å være aktiv, og utforske de lokale idrettstilbudene som finnes? Da håper vi å se deg ved neste trening!

NB! Vi kan kun holde treninger for barn og unge under 20 år slik situasjonen er nå, men vi er i løpende dialog med kommunelegene slik at vi kan åpne opp for alle deltakere så fort det lar seg gjøre.

Olympiatoppen og Agder idrettskrets har sammen etablert tiltaket Åpen hall Agder. Prosjektet Åpen hall Agder har som formål å skape en arena for personer med fysiske funksjonsnedsettelser i henhold til bevegelse, syn og hørsel. Målet er at våre deltakere blir bedre kjent med det lokale idrettstilbudet og finner sin idrett.

Åpen hall Agder tilbyr ukentlige treninger i Kristiansand og Arendal. Ukentlig holdes det basistrening og annenhver uke får vi besøk av et lokalt idrettslag som tilrettelegger sin idrett.

Prosjektgruppen består av Instruktør ved Olympiatoppen Gordon Crowe og Paratrener/intruktør Tone Gundrosen.

Tilbudet er gratis, alt du trenger å gjøre er å melde deg på og møte opp!

Treningstider:

Kristiansand: Gimlehallen (gymsalen til høyre) tirsdager fra klokken 18:00-19:30.

Arendal: Strømmen oppvekstsenter torsdager fra klokken 20:00-21:30.

Vi følger skoleruten i henhold til at vi holder stengt i ferier.

Last ned Spond appen og legg inn gruppekoden WROFL for treningsgruppen i Kristiansand eller gruppekoden JOITH for treningsgruppen i Arendal. Ønsker du veilednig? Se her.

Instruktørene:Tone og Gordon

Vi håper på å se deg ved neste trening!

Vell møtt!

Gordon og Tone!

Takk til våre fantastiske samarbeidspartnere: Kristiansand kommune, Arendal kommune, Agder fylkeskommune, VI-Stiftelsen og Stiftelsen Dam.

For mer informajon om Åpen hall Agder:

Instruktør: Gordon Crowe

gordon_crowe@msn.com