Norges idrettsforbund

Kursholdere innen barneidrett

Brenner du for å gi barn gode sosiale og trygge treningsmiljø, med kompetente trenere? Da er kanskje du den vi leter etter?

Agder idrettskrets er på jakt etter nye kursholdere innenfor barneidrett, og da spesielt med tanke på kurset Barneidrettstreneren. Les gjerne mer om Barneidrettstreneren her!

Barneidrettstrenerkurset består av 4 fellesemner/moduler, og er en del av Trenerløypa i norsk idrett (nivå 1). Trenerløypa er et felles rammeverk for trenerutvikling i norsk idrett (4 nivåer). Les gjerne mer om trenerløypa her!

Alle kursholdere som skal holde barneidrettstrenerkurset deltar på trenerutviklerkurs, og blir utdannet som trenerutviklere. Idrettskretsen dekker utgifter knyttet til utdanningen, i tillegg mottar alle trenerutviklere lønn for gjennomførte kurs i Agder.  Agder idrettskrets/NIF inviterer alle trenerutviklere til regelmessige samlinger knyttet til Trenerløypa.

Høres dette interessant ut? Ønsker du å høre mer? Ta kontakt med Anne Lise Lassen, annelise.lassen@idrettsforbundet.no  mob: 90736248.

Les mer på Universitetet i Agder