Foto: Idrettsleiren / May Elin Aunli

Påmelding til Idrettsleiren instruktører og frivillige er åpen!

Idrettsleiren 2024 - sommerens drøm - har åpnet opp for påmelding for instruktører og frivillige. Bli med å bidra til at barn og ungdom får oppleve en minnerik Sørlandssommer!

Leiren er for barn og ungdom i alderen 11 til 17 år som liker å være i aktivitet, 23.-27. juni 2024 på Hove leirsenter, Tromøya, Arendal.

Det stilles ikke krav om at du skal være aktiv i noen idrett for å kunne delta på leiren. Leiren kan tilrettelegges for barn med funksjonsnedsettelser.

Som instruktør eller frivillig på Idrettsleiren bidrar du til at flere hundre barn og unge kan oppleve idretsglede, aktivitet og mestring i fantastiske Sørlandsomgivelser. Du vil få mulighet til å få nye bekjente og god arbeidserfaring til din CV.

Som instruktør får du øve deg på å lage treningsopplegg, instruere, følge opp en gruppe og ha ansvar. Du får også utviklet dine leder- og trenerferdigheter i trygge omgivelser.

Som frivillig bidrar du til at gjennomføringen av Idrettsleiren går bra. Du kan få utdelt ulike roller og ansvarsområder, og så langt det lar seg gjøre skal du få bli satt opp til å gjøre oppgaver du er god på og føler deg komfortabel med. Som frivillig kan du velge mellom å være fulltid eller deltid.

Klikk her for å melde deg på som instruktør på Idrettsleiren 2024!

Klikk her for å melde deg på som frivillig på Idrettsleiren 2024!

For mer info se Idrettsleiren sin hjemmeside.